Faith Popcorn wymyśliła słowo „cocooning” (kokoning).

Faith Popcorn wymyśliła słowo „cocooning” (kokoning).

Już wiele lat temu przepowiedziała, że Amerykanie wybiorą powszechny powrót do bezpiecznego i wygodnego ogniska domowego.

Zainstalują się komfortowo w fotelu lub na kanapie, z pilotem do zdalnego sterowania telewizji w ręce oraz blisko telefonu, by móc zamówić pizzę bezpośrednio do domu.

Nurt ten pojawił się już w latach 80 w Stanach Zjednoczonych, ale wkrótce nabrał rozmachu międzynarodowego, docierając do Japonii oraz Europy Zachodniej.

Obecnie obserwujemy powrót do tego nurtu z największym jak dotąd nasileniem.

Teraz marzy się o tym tylko, aby po długim dniu pracy wrócić do domu, wziąć gorącą kąpiel oraz spędzić miły wieczór na łonie rodziny. Zamawia się gotowe dania do domu, lub też wyjmuje się mrożonki, które wystarczy tylko podgrzać w kuchence mikrofalowej.

Ogląda się „video” wcześniej zamówione i dostarczone do domu.

Usługi domowe zaszły tak daleko, że można nawet zamówić sobie fryzjera lub mycie samochodu. Chemiczna czyszczalnia garderoby zabiera nasze garnitury i przynosi je wyczyszczone na drugi dzień. Pojawiają się też nowe banki proponujące usługi telefoniczne.

Wychodząc z domu mamy świadomość, że po drugiej stronie drzwi czekają nas codzienne korki, brak bezpieczeństwa na ulicach, hałas, zadymione restauracje, przeciążeni pracą kelnerzy, trudności w zaparkowaniu samochodu.

Doceniamy towarzystwo naszych dzieci oraz naszych ulubionych zwierząt domowych. Natomiast w niedzielę pakujemy całą ferajnę do naszego nowego samochodu z przyczepą mieszkalną i wyjeżdżamy na łono natury.

Kokon domowy zmienia się w kokon samochodowy.

Przednie i boczne poduszki protekcyjne napełnione powietrzem, wzmacniają w nas poczucie bezpieczeństwa. Dziś zaczyna dominować tendencja – roztropny, bezpieczny konsument.

Nieprzemyślane zakupy, robione zupełnie beztrosko, powoli zaczynają przechodzić do przeszłości.

Obecnie wymaga się jakości i to po umiarkowanej cenie. Nie wierzy się już w mylną reklamę. Dokładnie czyta się etykietki. Staliśmy się dorosłymi konsumentami.

Ci z nas, którzy są bardziej dociekliwi zaczynają dostrzegać system prosumenckich zakupów – czyli wydaję swoje ciężko zarobione pieniądze tam gdzie spodziewam się jakichś korzyści ze strony producenta.

Kupujemy magazyny konsumenta. Mając dostęp do Internetu jesteśmy w stanie porównać i ocenić ofertę produktową i cenową różnych producentów. Zasięgamy również opinii naszych przyjaciół. Telewizja również interesuje się „roztropnym klientem”. Coraz częściej spotyka się w niej programy informujące nas o produktach. Zaczynają się one klasyfikować w kategorii „często oglądanych”.

Chcemy mieć również zagwarantowaną możliwość reklamacji.

Kupujemy tylko wówczas, gdy zaistnieje klimat zaufania pomiędzy producentem a konsumentem, którym jest każdy z nas.

Producenci, w celu informowania klientów o jakości oraz pochodzeniu swoich produktów, wprowadzają systemy darmowych rozmów telefonicznych czy szczegółowych opisów produktu na stronach internetowych.

Te wszystkie wymagania a nawet więcej oferuje nam firma Amway dlatego postanowiliśmy się zarejestrować i sprawdzić czy oferta firmy jest taka jak nam mówiono.

Okazało się, że współpraca z firmą Amway przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Oprócz szerokiej oferty produktów firmy Amway,
zaoferowano nam unikalny system rozwijania własnej przedsiębiorczości dzięki , której każdy kto zechce może zarabiać pieniądze.

Najlepiej sprzedającym się produktem Amway jest GLISTER™ pasta do zębów.

Ten sukces wynika nie tylko z codziennej konieczności szczotkowania zębów, lecz także z licznych, niepodważalnych walorów pasty, które przekonują klientów do jej skuteczności.

Amway-pasta-Glister-do-zębów

Pasta do zębów jest potrzebna każdemu, zatem masz już pierwszy ważny argument otwierający drogę do sprzedaży.

Możesz bardzo skutecznie zaoferować produkt jakim jest pasta do zębów Glister.
Wymień konkretne zalety produktu. Zwróć uwagę na to, że GLISTER Pasta do zębów wzmacnia szkliwo, rozjaśnia zęby i usuwa przebarwienia z kawy i tytoniu bez zastosowania wybielaczy. Dodaj, że pasta wspomaga proces remineralizacji szkliwa, dzięki któremu utracone składniki mineralne są przywracane do molekularnych struktur zęba.

Warto też wspomnieć, że pasta została przetestowana klinicznie przez renomowany ośrodek akademicki.

Udowodniono, że jej systematyczne stosowanie pomaga usunąć płytkę nazębną i wzmacnia zęby, nie naruszając szkliwa. Po wyszczotkowaniu zęby są czyste, gładkie i perłowo białe. Dzięki tak mocnym argumentom błyskawicznie przekonasz klientów, że warto wypróbować ten produkt.

Dla szczoteczek do zębów GLISTER również opracowano szereg argumentów sprzedaży.

Ich włókna dokładnie czyszczą przestrzenie międzyzębowe oraz linię dziąseł, redukując konieczność nadmiernego nacisku. Wyjątkowa, opatentowana główka szczoteczki została zaprojektowana z myślą o wygodzie, łatwym prowadzeniu i sięganiu do trudniej dostępnych miejsc. Nigdy przedtem skuteczne szczotkowanie zębów nie było takie proste.

Kosmetyki GLISTER zostały tak przygotowane, aby cała ich seria współdziała ze sobą i zapewniała piękny uśmiech.

Dlatego zalecamy używanie całej gamy kosmetyków GLISTER dla osiągnięcia jak najlepszych rezultatów i zapewnienia właściwej higieny jamy ustnej.

Wpajanie odpowiednich nawyków w zakresie higieny jamy ustnej jest równie ważne, co dostarczanie wapnia i witamin.

Stomatolodzy uważają, że rodzice powinni szczotkować zęby dzieci do czasu, aż będą mieli pewność, że ich pociechy są w stanie zrobić to same w prawidłowy sposób. Później dzieci powinny myć zęby pod nadzorem osoby dorosłej. Możesz myć zęby w tym samym czasie co Twoje dziecko. Dzięki temu będzie mogło podpatrzeć, jak to robić, a Ty również zadbasz
o swój uśmiech.

Amway-pasta-dla-dzieci

Dzieci powinny myć zęby dwa razy dziennie (lub zgodnie z zaleceniami stomatologa) specjalną szczoteczką dla dzieci.

Porcja pasty do zębów powinna mieć wielkość ziarnka grochu. Twoje dziecko nie chce myć zębów regularnie lub robi to zbyt krótko? Tego lata wprowadzamy do sprzedaży nowe szczoteczki i pastę do zębów marki GLISTER™ dla dzieci. Dzięki tym produktom szczotkowanie zębów stanie się przyjemne!

Pomóż dzieciom uniknąć próchnicy i wykształcić prawidłowe nawyki.

Szczoteczki do zębów są dopasowane do małych rączek, dostępne w różnych kolorach (żółty, zielony, niebieski i czerwony) i posiadają elementy ułatwiające ich trzymanie. Główka szczoteczki jest zaokrąglona, a miękkie włosie tworzy wzór ułatwiający nałożenie odpowiedniej ilości pasty.

Uwagę dzieci przyciągną też zdobiące szczoteczkę odciski łapek pandy Patches!

Szczotkowanie zębów przezroczystym żelem bez cukru i o truskawkowym smaku jest bardzo przyjemne. Pasta do zębów dla dzieci GLISTER jest dopasowana do wyjątkowych potrzeb dzieci powyżej drugiego roku życia.

Żel ma przyjemny smak, a otwieranie i zamykanie tubki jest bardzo łatwe.

Formuła z fluorem chroni zęby przed próchnicą i wzmacnia szkliwo, które na zębach mlecznych jest cieńsze. Opatentowana formuła REMINACT pomaga uzupełnić
minerały w szkliwie (proces nazywany „remineralizacją”), dzięki czemu zęby stają się bardziej wytrzymałe i mniej skłonne do powstawania ubytków.

Poznaj Ofertę firmy Amway

Masz-pytania?                           Nowy-temat-ikona