Faith Popcorn wymyśliła słowo „cocooning” (kokoning).

Już wiele lat temu przepowiedziała, że Amerykanie wybiorą powszechny powrót do bezpiecznego i wygodnego ogniska domowego. Zainstalują się komfortowo w fotelu lub na kanapie, z pilotem do zdalnego sterowania telewizji w ręce oraz blisko telefonu, by móc zamówić pizzę bezpośrednio do domu. Nurt ten pojawił się już w latach 80 w Stanach Zjednoczonych, ale wkrótce nabrał rozmachu międzynarodowego, docierając do Japonii oraz Europy Zachodniej. Obecnie obserwujemy powrót do tego nurtu z największym jak dotąd nasileniem. Teraz marzy się o tym tylko, aby po długim dniu pracy wrócić do domu, wziąć gorącą kąpiel oraz spędzić miły wieczór na łonie rodziny. Zamawia się gotowe dania do domu, lub też wyjmuje się mrożonki, które wystarczy tylko podgrzać w kuchence mikrofalowej. Usługi domowe zaszły tak daleko, że można nawet zamówić sobie fryzjera lub mycie samochodu. Chemiczna czyszczalnia garderoby zabiera nasze garnitury i przynosi je wyczyszczone na drugi dzień. Pojawiają się też nowe banki proponujące usługi telefoniczne.

Wychodząc z domu mamy świadomość, że po drugiej stronie drzwi czekają nas codzienne korki, brak bezpieczeństwa na ulicach, hałas, zadymione restauracje, przeciążeni pracą kelnerzy, trudności w zaparkowaniu samochodu.

Doceniamy towarzystwo naszych dzieci oraz naszych ulubionych zwierząt domowych. Natomiast w niedzielę pakujemy całą ferajnę do naszego nowego samochodu z przyczepą mieszkalną i wyjeżdżamy na łono natury.

Kokon domowy zmienia się w kokon samochodowy.

Przednie i boczne poduszki protekcyjne napełnione powietrzem, wzmacniają w nas poczucie bezpieczeństwa. Dziś zaczyna dominować tendencja – roztropny, bezpieczny konsument. Nieprzemyślane zakupy, robione zupełnie beztrosko, powoli zaczynają przechodzić do przeszłości.

Obecnie wymaga się jakości i to po umiarkowanej cenie. Nie wierzy się już w mylną reklamę. Dokładnie czyta się etykietki. Staliśmy się dorosłymi konsumentami.

Ci z nas, którzy są bardziej dociekliwi zaczynają dostrzegać system prosumenckich zakupów – czyli wydaję swoje ciężko zarobione pieniądze tam gdzie spodziewam się jakichś korzyści ze strony producenta.

Kupujemy magazyny konsumenta. Mając dostęp do Internetu jesteśmy w stanie porównać i ocenić ofertę produktową i cenową różnych producentów. Zasięgamy również opinii naszych przyjaciół. Telewizja również interesuje się „roztropnym klientem”. Coraz częściej spotyka się w niej programy informujące nas o produktach. Zaczynają się one klasyfikować w kategorii „często oglądanych”.

Chcemy mieć również zagwarantowaną możliwość reklamacji. Kupujemy tylko wówczas, gdy zaistnieje klimat zaufania pomiędzy producentem a konsumentem, którym jest każdy z nas. Producenci, w celu informowania klientów o jakości oraz pochodzeniu swoich produktów, wprowadzają systemy darmowych rozmów telefonicznych czy szczegółowych opisów produktu na stronach internetowych.

Te wszystkie wymagania a nawet więcej oferuje nam firma Amway dlatego postanowiliśmy się zarejestrować i sprawdzić czy oferta firmy jest taka jak nam mówiono.

Okazało się, że współpraca z firmą Amway przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Oprócz szerokiej oferty produktów firmy Amway,
zaoferowano nam unikalny system rozwijania własnej przedsiębiorczości dzięki , której każdy kto zechce może zarabiać pieniądze.